17 febrero 2013

Un choio para apoiar as cousas

Estes días veño de ver o anuncio dunha pequena aplicación para MacOSX que engade unha pequena repisa nun lado da pantaia onde podes arrastrar cousas cando estás copiando ou movendo entre sitios (o Mac foi de sempre moi amigo de que todo se poidese arrastrar, de feito podes arrastrar texto, acceder ó ficheiro que estás editando arrastrando o icono que sae na ventana e cousas de elas):

Joink

 

O único choio é que coma eu non teño un Lion, non podo probar a aplicacionciña así que esto é unha recomendación a cegas.

 

Non a teño, pero sí que son un fan dende anos de este tipo de aplicacioncetas (e desexaría ter algo do estilo para Windows: en GNOME hai unha cousa parecida).

Alternativas que funcionan en case calqueira versión de MacOSX:

Ainda que na súa páxina apareza cun look de fai 10 anos, a aplicación funciona en Mac OS X modernos (incluso parece que xa soporta Intel). Iso sí, leva dende o 2007 sen nengunha actualización: total é perfecto, non ten erros, e fai todo o que se lle pide.

Xshelf

O Shelf pódese usar directamente dende o teclado, pero eu usoo coma se ofse o XShelf: metoo nunha esquina da pantalla e el autocultase e amosase cando achego o cursor a esa esquina. Así que se estou arrastrando algún ficheiro, pois achego á esquina e o ficheiro queda alí almacenado ata que decida a onde o deixar.

Quicksilver-shelf

 

 

No hay comentarios: